• Forside
  • Om os
    • Byens historie
    • Bestyrelse & admin
    • Facebook
    • Generalforsamling
    • Lokalplan
    • Nabohjælp
    • Ren by
    • Regnskab
    • Vedtægter
  • Beboermappe
    • Bådhavn
    • Farver på facader
    • Fremleje
    • Forsikring
    • Fyrværkeri
    • Fælleshus
    • Gadebelysning
    • Haveaffald
    • Husdyr
    • Husorden
    • Håndværkere
    • Ombygning af huse
    • Opmagasinering - båd/jolle/trailer/camping
    • Storskrald
    • Sælge
    • Tekniske installationer
    • Tv,radio,telefon, internet
    • Vand - varme
    • Vedligeholdelse
    • Fastelavn
    • Juletræet tændes
    • Sankt Hans
    • Madklub
    • Træningsrum
    • Aktiviteter
  • Kulturhus
    • Bliv medlem
    • Billard /Pool
    • Byt en bog
    • Generalforsamling
  • Huse til salg
    • Køb andelshus
    • Hustyper
  • Nyheder
  • Galleri
    • Bademuligheder
    • Fastelavn er mit navn
    • Flora
    • Fiskeri
    • Julehygge
    • Havens fugle
    • Naturen
    • Ophavsret til billeder
    • Sankt Hans hygge
    • Sommerfesten
  • Kontakt
  • Aktiviteter i byen

Tekniske installationer



-grænser for vedligehold af tekniske installationer



Andelshaver:

Er ansvarlig for vedligeholdelse af alle indvendige installationer (el, vand, varme og kloak).


Al vedligeholdelse af installationer (el, vand, varme og kloak) udenfor væg og gulv er andelsforeningens område.


Fordeling af vedligeholdelses skema finder du længere nede på siden, og du kan downloade det.


Lejere:

Andelsforeningen er ansvarlig for vedligeholdelse af indvendige og udvendige installationer.

​



Installations Problem der kan vente med at afhjælpes næste hverdag



Kontakt bestyrelsen på andelsmobilen 23 90 80 90.


Læg besked på svareren.


Bestyrelsen kontakter hurtigst muligt efter aftale med andelshaver/lejer de nødvendige leverandører for at få løst problemet.


Overstående retningslinier er gældende for lejere og andelshavere.



Hjælp til Akut installations problem



-gældende for både lejere og andelshavere



Ved akut behov for teknisk - håndværksmæssig bistand, hvor der er tale om svigtende elforsyning, sprængte vandrør, stoppede kloakker eller lignende.


Hvor det pågældende problem må løses uden opsæt-telse, kan du udenfor normale arbejdstid, kontakte de

håndværkere andelen anvender.


Det er dog stadig nødvendigt, at du giver besked til bestyrelsen, så hurtigt så muligt. I modsat fald risikere du selv, at skulle betale regningen.



Faktura du selv skal betale



Leverandør faktura sendes direkte til andelshaver.


OBS: Ved væsentlige tekniske installations ændringer i din bolig, skal faktura afleveres til bestyrelsen til påtegning.


Faktura kan afleveres i ejendomskontorets postkasse.